خانه / اخبار روز / زیر گرفتن افسر نیروی انتظامی توسط یک سارق در مشهد/افسر شهید شد

زیر گرفتن افسر نیروی انتظامی توسط یک سارق در مشهد/افسر شهید شد

سردار محمد کاظم تقوی گفت: افسر جان برکف کلانتری طرق مشهد ساعت ۶.۳۰ بامداد امروز با موتورسیکلت در حال گشت‌زنی بود که با اعلام یکی از شهروندان، برای توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت سرقتی وارد عمل شد.

وی افزود: در این لحظه راننده خودروی نیسان سرقتی  بی‌توجه به دستور ایست افسر پلیس اقدام به حرکت کرد و با برخورد عمدی خودرو به مامور انتظامی، ستوان دوم -محمد قاینی نیاز آبادی- به شدت مجروح شد و متهم از صحنه گریخت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با انتقال افسر پلیس به بیمارستان امدادی مشهد پزشکان این مرکز درمانی بلافاصله وارد عمل شدند اما با وجود تلاش تیم پزشکی ، این افسر رشید نیروی انتطامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تقوی با تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم قاینی نیاز آبادی به خانواده صبور و همرزمان پرتلاشش در فرماندهی انتظامی مشهد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با تحقیقات گسترده و در عملیاتی ضربتی، عامل شهادت افسر پلیس مشهد را شناسایی ودر خانه‌ای دستگیر  کردند. همچنین در بازرسی ازمحل مقادیری اموال سرقتی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهم پرونده آغاز شده است و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ از این افسر پلیس دو دختر ۶ و ۴ ساله به یادگار مانده است.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید