خانه / دسته‌بندی نشده / سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان منصوب شد



به گزارش ایرنا، فرهاد رهبر روز چهارشنبه حکم انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان را صادر کرد و در این حکم خطاب به میر آمده است: امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصرف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.
دکتر سلطانعلی میر متولد 1341 در منطقه سیستان است که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل در کنار شهید حاج قاسم میر حسینی حضور داشته است.
وی تحصیلات تکمیلی خود را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم سیاسی در تهران و قم به پایان رسانده و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان است.
مسئول و معاون سیاسی سپاه ، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان، دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری، تحلیل گر و کارشناس مسائل سیاسی صدا و سیما، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد و دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی از جمله فعالیت های وی است.
تالیف مجموعه هفت جلدی زندگی نامه شهدا تحت عنوان کبوتران بهشتی و کتاب غربت خونبار با همکاری اساتید دیگر و همچنین کتابی با عنوان شرح دلدادگی که مجموعه خاطرات وی با سردار شهید میرحسینی است را می توان از جمله فعالیت های فرهنگی وی نام برد.
7311**3213 خبرنگار: اسماعیل مرادقلی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید