خانه / دسته‌بندی نشده / سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در اصفهان برگزار می شود

سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در اصفهان برگزار می شود



به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی توانمندی های پژوهش و فناوری و پژوهشگران برتر دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی، تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری (فن بازار)، همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه به مدت سه روز برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز ملی پژوهش ( 25 آذر) با حضور دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.
25 آذرماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به روز پژوهش نامگذاری شده است.
شهرام شاکریان افزود: نمایشگاه امسال با شعار ‘ پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال ‘ برگزار می شود.
وی اظهار کرد: انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری استان اصفهان و تجلیل از آنها، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی از جمله برنامه های این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری استان در سطح دانشجویی، دانش آموزی، شرکت های دانش بنیان و سازمان های دولتی معرفی می شوند، اضافه کرد: موضوع هایی نیز مانند پژوهش های نیروی انتظامی، ارتباط صنعت با دانشگاه و مهندسی خلاقیت در نشست های تخصصی بررسی می شود.
دوازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان از 24 الی 26 آذر سال گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی انتشار دهنده : عمادی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید