خانه / دسته‌بندی نشده / شلاق و حبس، حکم شکارچی متخلف در همدان

شلاق و حبس، حکم شکارچی متخلف در همدان



پیمان زرین روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اواسط دی امسال نیروهای یگان حفاظت محیط زیست متوجه حضور چهار شکارچی متخلف در منطقه سراب غارعلیصدر می شوند.
وی اضافه کرد: عوامل محیط زیست به شکارچیان دستور ایست می دهند، اما متخلفان که 2 قبضه سلاح شکاری به همراه داشتند با استفاده 2 دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شوند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کبودرآهنگ بیان کرد: تعقیب و گریز شکارچیان تا 2 بامداد ادامه داشت تا اینکه متخلفان در یکی از روستاهای نزدیک سراب حضور می یابند.
زرین اظهار کرد: در جریان این تعقب و گریز تنها یکی از شکارچیان به همراه موتورسیکلت و چند عدد فشنگ در دام تیم حفاظت محیط زیست گرفتار می شود.
وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده قضایی برای این شکارچی متخلف که از معرفی همدستان خود سرباز زده بود، قاضی پرونده به علت اخلال در نظم و آسایش عمومی، ایجاد رعب و وحشت و شروع به شکار و صید در فصل غیرمجاز، متهم را مجازات کرد.
وی گفت: موتورسیکلت و فشنگ های به دست آمده از این متخلف به نفع سازمان حفاظت محیط زیست ضبط شد.
به گزارش ایرنا، چندی پیش 2 متخلف در کبودرآهنگ، اقدام به آزار و اذیت حیوانات و فیلم برداری از این اقدام ناپسند و انتشار آن در فضای مجازی می کنند که طبق حکم یک قاضی ‘به فراگیری نحوه رفتار با حیوانات’محکوم شدند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید