خانه / دسته‌بندی نشده / ضرورت تشکیل نظام صنفی رایانه ای چهارمحال و بختیاری

ضرورت تشکیل نظام صنفی رایانه ای چهارمحال و بختیاری



به گزارش ایرنا، سیامک سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست بررسی تفاهم نامه های مربوط به طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اینک نظام صنفی رایانه ای در 2 استان کشور از جمله این استان تشکیل نشده است.
وی افزود: تشکیل و فعال شدن نظام صنفی رایانه ای باید از طریق شورای عالی ملی فضای مجازی پیگیری و نهایی شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ورود به تجارت الکترونیک، توسعه شبکه دولت و رسیدن به شهر هوشمند از مهمترین برنامه های مسئولان استان است.
وی ارائه آموزش های لازم در خصوص شهر هوشمند به شهروندان چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: شهر هوشمند از حقوق اصلی شهروندان بوده و فرهنگسازی برای دستیابی سریع تر به این مهم ضروری است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای اجرای مطلوب طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) در استان 34 شرکت مرتبط و تخصصی شناسایی شده است.
مرتضی بلالی دهکردی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در این طرح تفاهم نامه های همکاری چند جانبه ویژه حداقل 31 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری منعقد می شود.
وی یادآور شد: از این تعداد تاکنون 13 تفاهم نامه تنظیم شده و آماده امضاء مدیران کل مرتبط است.
تشکیل و فعال شدن نظام صنفی رایانه ای در چهارمحال و بختیاری بسیاری مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را رفع می کند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید