خانه / دسته‌بندی نشده / طراحی نرم افزار برای کمک به نیازمندان کمیته امداد هرمزگان

طراحی نرم افزار برای کمک به نیازمندان کمیته امداد هرمزگان



جلیل تراهی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شهروندان هرمزگانی می توانند با استفاده از این نرم افزار و با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت که مجهز به سیستم اندروید است، کمک های نقدی خود را با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 30007639 برای نیازمندان واریز کنند.
وی بیان داشت: این نرم افزار ویژه استان هرمزگان است و طوری طراحی شده که شهروندان می توانند در هر کجای از کشورکه باشند، کمک های خود را به نیازمندان استان و یا شهر خود پرداخت کنند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان یاد آورشد: سرعت بخشی در کمک رسانی به نیازمندان، اعتماد سازی و ایجاد اطمینان خاطر نیکوکاران، امکان داشتن نیت روزانه با ماهانه مبلغی ثابت بدون دغدغه تهیه پول خرد یا اسکناس، پیشگیری از احتمال سرقت (صندوق های صدقات)، کاهش هزینه های مرتبط با نیروی انسانی و تجهیزات، پرداخت صدقه و سایر کمک های مردمی متناسب با نیت خداپسندانه نیکوکاران و جلوگیری از استهلاک پول ملی و سوء استفاده افراد سودجو از دیگر مزایای این نرم افزار است.
تراهی اضافه کرد: تلفن 33670934 اداره اکرام و سامانه تلفن گویای 3288 آماده دریافت کمک های نقدی و نام نویسی حامیان در طرح اکرام ایتام و کمک به نیازمندان است.
وی بیان آورشد: رویکردهای کمیته امداد، استفاده از روش های نوین به جای سنتی است و نرم افزار ناب و تلفن گویای 3288 به جهت اعتماد سازی و سرعت در خدمات و همچنین رساندن صدقات به نیازمندان در کم ترین و سریع ترین زمان ممکن طراحی شده است.
نرم افزار اپلیکشن ناب به صورت آزمایشی از نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته در هرمزگان مورد استفاده قرار گرفت اما این نرم افزار پس از انجام یک سری اصلاحات و ارتقای برنامه به طور رسمی از نیمه دوم امسال مورد بهره برداری قرار گرفت که در صورت تغییرات امکان بروز رسانی نیز وجود دارد.
بیش از هفت هزار یتیم زیر 15 سال و پنج هزار دانش آموز فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند.
52 هزار و 250 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید