خانه / اخبار روز / قول وزیر راه برای تخصیص اعتبار پل "عنافچه" باوی

قول وزیر راه برای تخصیص اعتبار پل "عنافچه" باوی

مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پل عنافچه به ملاثانی در شهرستان باوی که امروز (۱۰ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: تامین اعتبار پل عنافچه پیگیری شده است و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد احداث آن باشیم. با توجه به این پیگیری ها، وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت این طرح مهم، قول مساعد داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این پل برای مردم منطقه بسیار حیاتی است و تکمیل آن باید به عنوان یکی از اولویت های  راه و شهرسازی در دستور کار باشد. پل ارتباطی عنافچه به ملاثانی یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای آن شاهد تکمیل این طرح باشیم.

یوسفی بیان کرد: با اجرای این پل، بیش از ۵۰ روستا از مسیر آن بهره مند می شوند و تردد مردم در این منطقه بسیار آسان تر خواهد شد.

در این بازدید، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: پروژه پل عنافچه ۴۸۸ میلیارد ریال اعتبار دارد و طول آن ۴۲۷ متر و عرض آن ۱۲.۵ متر است. تلاش بر این است تا قبل از آغاز فصل بارندگی بخش عمده کار انجام شود هر چند تنگناهای مالی وجود دارد.

وی افزود: احداث این پل، تردد اهالی منطقه را سهولت می بخشد و در کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت بسیار موثر است. این پل همچنین انتقال محصولات کشاورزی منطقه را به بازار مصرف سرعت می بخشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید