خانه / دسته‌بندی نشده / ممنوعیت تردد کامیون های دودزا در تهران/ساماندهی فاضلاب های جنوب تهران در دستور کار

ممنوعیت تردد کامیون های دودزا در تهران/ساماندهی فاضلاب های جنوب تهران در دستور کار



به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ کیومرث کلانتری در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران که با حضور استاندار برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار کرد: جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران با حضور تمامی اعضاء و فرمانداران جنوب و غرب استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی این هفته بهتر از هفته گذشته بوده است، گفت: تردد کامیون‌های بدون معاینه فنی و دارای آلایندگی و دودزا تا پایان دی‌ماه در سطح شهر تهران ممنوع است و پلیس موظف است با این کامیون‌ها برخورد کند.
کلانتری ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به آلودگی هوا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: از دستگاه‌ها نیز درخواست می‌شود با جدیت به موضوع آلودگی هوا توجه داشته باشند و قطعاً سازمان محیط‌ زیست با دستگاه‌هایی که به وظایف خود در مقابله با آلودگی هوا عمل نکنند، برخورد خواهد کرد.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران یادآور شد: با توجه به اینکه وضعیت هوا در شرایط بهتری قرار دارد؛ بنابراین در جلسه امروز تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس و افزایش محدوده زوج و فرد گرفته نشد و براساس اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت هوا در روزهای آینده بهتر خواهد شد.
وی در ادامه به بررسی کانون‌های بوی بد محور قم به تهران و همین‌طور فرودگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: 28 کانون بوی نامطبوع شناسایی شده است و دستگاه‌ها گزارش‌های لازم را در این خصوص ارائه داده‌اند.
به گفته کلانتری در جلسه امروز مصوب شد ساماندهی فاضلاب‌های جنوب تهران انجام شود.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران ادامه داد: با افرادی که درختان اسلامشهر را نیز قطع کرده بودند، بر اساس قانون برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت و همین‌طور مقرر شد با واحدهای صنعتی بدون تصفیه‌خانه برخورد شود.
جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران عصر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران برگزار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید