خانه / اخبار روز / نماهنگ «آیین سلیمانی» منتشر شد

نماهنگ «آیین سلیمانی» منتشر شد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، این قطعه در پنج فصل به روایت تاریخ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کار بزرگ مدافعان حرم و شکست داعش، شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و تشییع میلیونی پیکر این شهید بزرگوار و همرزمانش، خروش امت اسلامی در محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه توسط آمریکا و دست نشانده‌های غربی و در نهایت رویش نسل جدید سلیمانی‌ها در ایران اسلامی می‌پردازد.

آهنگسازی و تنظیم این اثر توسط محمدرضا چراغعلی انجام شده و بر اساس سروده‌ای از اکرامی و اسفندقه صورت گرفته و غلامرضا صنعتگر و ستار سهرابی هم خوانندگی آن را بر عهده داشته‌اند. ضمن اینکه گروه کُر ۵۰ نفره شامل اقوام مختلف ایرانی با لباس‌های بومی و محلی و اقشار مختلف جامعه و نیروهایی از یگان‌های مختلف نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، مدافعان حرم، بسیج و نیروهای دریایی و هوایی در اجرای آن حضور داشتند.

تصویربرداری نماهنگ مربوط به این کار در موزه دفاع مقدس و یادمان شهدا در شهرهایی همچون اهواز به عنوان سرزمین مقاومت و ایثار صورت گرفته و نسخه‌ای ۶ دقیقه‌ای از این آن هم با تدوین مجدد از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شده است. ضمن اینکه با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی هم به صورت گسترده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید