خانه / اخبار روز / نمی توانند اسم تبانی روی دربی اصفهان بگذارند

نمی توانند اسم تبانی روی دربی اصفهان بگذارند

حسن استکی امروز (شنبه- دوم مردادماه) در نشست خبری پیش از دربی اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: همیشه بازی های دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن بازی های خیلی خوبی بود و برخلاف برخی از دربی‌های ایران که کسل کننده است، همیشه بازیهای جذاب و تماشاگر پسندی از دو تیم شاهد بودیم.

وی افزود: متاسفانه بازی هفته قبل برابر نساجی مازندران را از دست دادیم و نتوانستیم ۳ امتیاز حساس و حیاتی آن را کسب کنیم. بر اثر دو اشتباه یا کم مسئولیتی دو گل دریافت کردیم، در مقابل موقعیت های زیادی که خلق کردیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: شرایط جدول هنوز هم برای ما خوب است و بچه ها روحیه لازم را برای این بازی دارند. شرایط بازی و جدول به گونه ای است که هیچ کسی نمی تواند نام تبانی بر روی آن بگذارد؛ چرا که سپاهان برای قهرمانی می جنگد و ما برای بهبود شرایط و به سه امتیاز آن نیاز داریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم داوری این بازی هم همانند بازی قبل که داور باتجربه ای بود و مربیان و بازیکنان احترام خاصی برای علیرضا فغانی قائل بودند و داوری کم اشتباهی را داشتند فردا هم داوری خوبی شاهد باشیم و جدای از نتیجه که برای هر دو تیم مهم است بازی خوبی راشاهد باشیم.

استکی از قاسم حدادی فر، پیمان زنجیری و شهاب گردان که هنوز حکم قطعی وی نشده به عنوان مصدوم و محرومان این بازی نام برد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید