خانه / دسته‌بندی نشده / هشداردرمورد بارش شدید و آبگرفتگی معابر درگلستان/ پیش بینی کاهش دما

هشداردرمورد بارش شدید و آبگرفتگی معابر درگلستان/ پیش بینی کاهش دما



به گزارش ایرنا نوربخش داداشی ظهر سه شنبه با ارسال اخطاریه هواشناسی برای مسئولان دستگاه های استان که یک نسخه آن به ایرنا نمابر شد، اعلام کرد: سامانه پرفشار پنجشنبه شب از سمت غرب به استان رسیده و از روز جمعه بتدریج شاهد امواج اصلی این سامانه سرد خواهیم بود.
وی افزود که وزش شدید و موقتی باد، بارندگی متناوب، ریزش برف در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای، مه غلیظ، آذرخش (رعد و برق) و کاهش 14 تا 16 درجه ای دما از پیامدهای این سامانه هوایی بوده و این شرایط ناپایدار تا روز شنبه هفته آینده ادامه می یابد.
به گفته وی؛ با توجه به شدت بارش در برخی نقاط استان، احتمال آبگرفتگی برخی معابر و نیز در نواحی کوهستانی ریزش برف و پدیده مه غلیظ واختلال در ترددهای جاده ای در روز جمعه دور از انتظار نیست.
وی همچنین به مسئولان دستگاه های ذیربط توصیه کرد که تمهیدات لازم را برای کاهش خسارت های احتمالی این سامانه هوایی داشته باشند.
هوای گرگان مرکز استان هم اینک کمی ابری، دما 13 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد 17 کیلومتر برساعت از سمت غرب است.
استان مرزی گلستان با توجه به قرار گرفتن بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد ؛در ایام تعطیل سال میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است که برای بیتوته یا گذر از مسیر به این استان سفر می کنند.
/1648/6204
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید