خانه / دسته‌بندی نشده / همایش انجمن ارتودنسی ایران در کرمانشاه برگزار شد

همایش انجمن ارتودنسی ایران در کرمانشاه برگزار شد



دبیر این همایش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زمان برگزاری این همایش علمی تخصصی را از 14 تا 17 آذر اعلام کرد و گفت: این همایش که توسط انجمن ارتودنسی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال برگزاری است، فردا جمعه به پایان می رسد.
دکتر امین گلشاه، محورهای برگزاری این همایش را پلاک‌های شفاف (Clear Aligners)، تکنیک‌های تسریع حرکت دندانی (Tooth acceleration movement techniques)، وسایل انکوریج موقت (Temporary Anchorage Devices)، محدودیت‌های درمان ارتودنسی (Orthodontic treatment boundaries) و آزاد (Free Topics) اعلام کرد.
وی تعداد مدعوین به این همایش علمی تخصصی را بیش از 300 نفر اعلام کرد و گفت: 170 دانشجو رشته های مرتبط با دندانپزشکی نیز در همایش حضور دارند.
به گفته او، 6 متخصص و استاد دانشگاه حوزه دندانپزشکی از کشورهای هندوستان، ترکیه و برزیل در این همایش علمی تخصصی حضور دارند و سخنرانی کردند.
به گفته او در این همایش همچنین متخصصانی از کشورهای آمریکا و کانادا نیز به صورت آنلاین در همایش شرکت کردند.
وی در مورد سخنرانان این همایش نیز اظهار کرد: در این همایش هفت نفر از اساتید و متخصصان بین المللی و 6 نفر از اساتید و متخصصان داخلی سخنرانی کردند و همچنین 6 کارگاه علمی و 2 برنامه تبادل نظر آنلاین نیز برگزار شد.
وی اضافه کرد: 2 سخنران بین رشته ای در موضوعات جراحی لثه و ترمیم زیبایی نیز اقدام به ارائه مطالبی در این حوزه ها کردند.
دکتر گلشاه به برپایی نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی و محصولات به روز دنیا در حاشیه این همایش نیز اشاره کرد و گفت: استقبال از این همایش بسیار خوب و غیرقابل تصور است.
وی برگزاری این همایش علمی تخصصی در شهر کرمانشاه را امتیاز علمی مهمی برای این استان دانست و افزود: از طریق این همایش می توانیم با مراجع علمی معتبر دنیا ارتباط بگیریم و به تولید علم در این حوزه کمک کنیم.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید