خانه / دسته‌بندی نشده / همایش ملی کارکردهای فناوری اطلاعات درارتقای کیفیت سلامت 29بهمن درتهران برگزارمی شود

همایش ملی کارکردهای فناوری اطلاعات درارتقای کیفیت سلامت 29بهمن درتهران برگزارمی شود



رئیس همایش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : این همایش توسط مرکزآموزش عالی الکترونیک فاران مهر دانش در مجتمع فرهنگی تلاش وزارت کار برگزارمی شود.
دکتررفعت بیات با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش برقراری ارتباط میان اقشار دانشگاهی اعم از اساتید ، محققان و دانشجویان با متولیان امور اجرایی در حوزه های مختلف صنعت ، تجارت ، بهداشت ، خدمات می باشد، افزود: آخرین پیشرفتهای فناوری اطلاعات در ایران و جهان دراین همایش مورد بررسی قرار می گیرد .
وی اظهارداشت : دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و دانشگاه خوارزمی دراین همایش با موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش همکاری دارند.
دکتربیات با اشاره به اینکه این همایش به بررسی یک نقشه کلی از کاربردها و پیشرفتهای فناوری اطلاعات در حوزه های علمی می پردازد ، تاکید کرد: دراین همایش امکان حصول چند طرح و ایده اجرائی با رویکرد اقتصاد مقاومتی فراهم است .
وی تصریح کرد: شاید این همایش تنها همایشی باشد که به دنبال کشف ایده هایی است که به طور مثال در کیفیت سلامت، هزینه‌ها را تقلیل و بهره وری آنرا برای رضایتمندی مردم کشورمان افزایش دهد.
وی با بیان اینکه ایده و مدلهائی به منظور توسعه بهره‌وری و رونق در تجارت الکترونیک و نوآوری در سطح داخلی و خارجی یعنی واردات و صادرات وجود دارد ، گفت: نتیجه این نوآوریها دقیقا در تقلیل هزینه های حمل و نقل هوایی و زمینی ، حامل های انرژی ، سفرهای مختلف و محدود کردن زمان برای ارائه خدمات مفید به مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود .
دکتر بیات تاکید کرد: به دنبال این هستیم که جایگاه تاثیر فناوری اطلاعات در زندگی روزمره مردم بیشتر مورد بهره برداری قرار گیرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید