خانه / اخبار روز / وظیفه خطیر رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی مصرف

وظیفه خطیر رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی مصرف

مهدی دادگر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، در بازدید از خبرگزاری ایسنا، به مناسبت روز خبرنگار بر تعامل بیشتر با این خبرگزاری در راستای اطلاع‌رسانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هرچه آگاهی مردم بیشتر باشد، مصرف کاهش خواهد یافت و این امر وظیفه رسانه‌ها را سنگین تر می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: در فصل تابستان به دلیل افزایش دما اگر مردم صرفه جویی نکنند مشکلاتی ایجاد خواهد شد که باید به شدت رعایت شود.
 
در پایان این دیدار، از سردبیر و خبرنگاران ایسنا تقدیر شد.


انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید