خانه / دسته‌بندی نشده / پژوهش ها درخوزستان ساماندهی می شوند

پژوهش ها درخوزستان ساماندهی می شوند



به گزارش ایرنا امید حاجتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان در محل نمایشگاه دائمی اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این سامانه ، دانش برنامه ای و توسعه ای را در تمامی بخش های استان در فضایی شفاف و رقابت پذیر با حفظ حقوق مادی و معنوی پژوهشگران عرضه می شود.
وی گفت: در این سامانه از موازی کاری ها و هزینه های چند باره در انجام پژوهش و تحقیقات علمی به دلیل نبود آگاهی و فضای لازم جلوگیری می شود، این سامانه برای استفاده دستگاه های اجرای در جهت تحقق اهداف و برنامه های آنها نیز بسیار مهم است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه بیان کرد: لازم است تولید کنندگان و عرضه کنندگان پژوهش ها نیز شناخت لازم را از نیاز بازار پژوهش ها در بخش های مختلف داشته باشند تا بتوانند پژوهش های مورد نیاز را به ویژه به دستگاه های اجرایی پیشنهاد دهند.
حاجتی افزود:در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سعی شده با تعامل با دستگاه ها پژوهش هایی که در سطح استان از بودجه عمومی تهیه می شوند ، بیشتر به سمت کاربردی شدن این پژوهش ها جهت دهی شوند تا از خروجی آن ها در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای استان استفاده شود.
وی همچنین با اشاره به کیفیت برگزاری نمایشگاه پژوهشی در اهواز اظهار کرد: نمایشگاه پژوهشی امسال نسبت به دوره های قبل در شاخص استقبال شرکت کنندگان و بازدید کنندگان شرایط بهتری داشته و بیشتر به سمت پژوهش های کاربردی و تقاضا محور تشکیل و برپا شده است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان 10آذر ماه در محل نمایشگاه دائمی اهواز با 47 غرفه افتتاح شد و امروز اختتامیه این نمایشگاه برگزار می شود.
/6002/7158
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار: کبری آقازری



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید