خانه / دسته‌بندی نشده / چهارمین ماراتون بازی‌ سازی بهمن ماه در دانشگاه اصفهان برگزار می شود

چهارمین ماراتون بازی‌ سازی بهمن ماه در دانشگاه اصفهان برگزار می شود



به گزارش ایرنا، سومین کنفرانس ملّی و نخستین کنفرانس بین‌المللی ‘بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها’ از ۲۵ تا ۲۷ بهمن امسال در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
چهارمین رویداد ماراتون بازی سازی یکی از برنامه های جانبی این کنفرانس است که به مدت سه روز و با هدف ساخت بازی رایانه ای برای بازار ایران برگزار می شود.
شرکت کنندگان در این رقابت سه روزه تلاش می کنند تا ایده خود درباره بازی رایانه ای را به یک محصول تجاری تبدیل کنند و با سایر تیم ها در این زمینه رقابت کنند.
تعدادی از بازی سازان با تجربه و موفق ایران در کنار شرکت کنندگان در این رقابت حضور می یابند تا تجربه های خود را از تولید و تجاری سازی بازی در اختیار آنها قرار دهند.
همچنین تعدادی از سرمایه گذاران علاقه ‌مند به حوزه بازی های رایانه ای (گیم) در این رویداد حضور دارند تا از ایده های برتر حمایت کنند.
پیش از این سه رویداد ماراتون بازی سازی در بهمن ماه سال های 94 و 95 و همچنین مرداد امسال در دانشگاه اصفهان برگزار و ایده های برتر معرفی و تجلیل شده اند.
از دیگر برنامه های سومین کنفرانس ‘بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها’ می توان به سخنرانی ‘یورگیس یاناکاکیس’ پژوهشگر برجسته هوش مصنوعی گیم، پروفسور ‘توبیاس گریتمایر’ دانشمند مشهور روانشناسی بازی‌های رایانه‌ای و ‘باریش اوزیستک’ مدیرعامل ‘ نت ماربل’ (Netmarble EMEA) و شتاب‌دهنده ‘گیم گاراژ’ (Gamegarage) استانبول اشاره کرد.
پنل بازی‌های رایانه‌ای و کودکان، رونمایی از سرفصل‌های رشته‌ی کارشناسی بازی‌سازی و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های این کنفرانس سه روزه است.
اطلاعات بیشتر درباره این رویداد در پایگاه اینترنتی http://cgco2018.ui.ac.ir در دسترس است.
بازی‌های رایانه‌ای، هنر هشتم دنیای امروز است که با بهره‌گیری از عناصر روانشناسی، جامعه ‌شناسی، هنری و فنی به‌عنوان یک رسانه- صنعت- هنر جایگاه خود را تثبیت کرده و در جایگاه رسانه‌ای مؤثر، فراگیر و صنعتی ثروت‌آفرین و سودآور قرار گرفته است.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی – انتشار دهنده : عمادی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید