خانه / دسته‌بندی نشده / کوچکترین گوشی جهان ساخته شد

کوچکترین گوشی جهان ساخته شد



به گزارش روز چهارشنبه گروه اخبار علمی ایرنا از ساینس دیلی، باتری این گوشی با استفاده از فناوری Micro USB شارژ می‌شود و قابلیت 180 دقیقه مکالمه یا سه روز روشن نگه داشتن گوشی را دارد. به درستی مشخص نیست که حافظه این گوشی چقدر است؛ اما می‌توان 300 شماره تلفن و 50 پیغام متنی را درون آن ذخیره کرد.
به گفته شرکت Zanco ، این گوشی صرفا برای مکالمه و ارسال پیغام‌های متنی کاربرد دارد و نمی‌تواند جایگزین گوشی‌های هوشمند امروزی شود، اما Zanco معتقد است این گوشی به عنوان یک ابزار پشتیبان برای شرایط اضطراری و همچنین به عنوان جایگزینی ارزان‌قیمت برای گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت کاربرد دارد.
با وجود این هنوز مشخص نیست tiny t1 واقعا تا چه حد کارآیی دارد. برای مثال این گوشی تنها با شبکه‌های قدیمی 2G سازگاری دارد که در حال حاضر در آمریکا، استرالیا، کانادا و بخش‌هایی از آسیا در حال خارج شدن از رده است. هنگامی که این گوشی روی گوش کاربر قرار می‌گیرد میکروفون آن فاصله زیادی از دهان دارد و نمایشگر کوچک آن کار با پیغام‌های متنی را دشوار می‌کند.
برای تولید این گوشی یک کمپین kickstarer راه‌اندازی شده که تا کنون به هدف اولیه جمع‌آوری 25 هزار دلار دست یافته و به مبالغ حاصل از آن به 72 هزار دلار رسیده است. قیمت این گوشی برای افرادی که در کمپین شرکت کرده‌اند 47 دلار است و انتظار می‌رود در ماه می 2018 میلادی به بازار عرضه شود.
علمی (6)**9259**1440
مترجم: سپیده کاشانی** انتشار:گلشن



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید