خانه / دسته‌بندی نشده / اعزام تیم پزشکی مدیریت درمان ایلام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

اعزام تیم پزشکی مدیریت درمان ایلام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه



دکتر کریم لاله ماژین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدلیل سرمای هوا در مناطق زلزله زده و شیوع سرماخوردگی این 2 تیم پزشکی با تجهیزات کامل برای امداد رسانی در منطقه مستقر شده اند.
وی افزود: تیم پزشکی اعزام شده متشکل از هشت نفر نیروی امدادرسان، 170 تخته پتو، مقدار قابل توجهی دارو به ارزش 100 میلیون ریال، 500 عدد آب معدنی و 375 کارتن خرما است که بین آسیب دیدگان این مناطق توزیع شده است.
دکتر لاله ماژین یادآور شد: تیم پزشکی و امداد رسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام با برپایی چادر صحرایی مجهز به تجهیزات کامل پزشکی و خدمات درمانی بهمراه یک آمبولانس به مدت 2 ماه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مستقر هستند.
وی تاکید کرد: تمام دستگاه های ذیربط در استان ایلام با تمام امکانات در خدمت رسانی و امدادرسانی به بازماندگان زلزله بسیج شده اند و در صورت نیاز این منطقه به خدمات بیشتر درمانی و امداد رسانی این سازمان در اسرع وقت تیم های مورد نیاز درمانی را به منطقه اعزام خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید