خانه / اخبار روز / تعیین تکلیف کمیسیون ورزشکاران همچنان در مرحله اصلاح آیین نامه/ خبری از بودجه نیست

تعیین تکلیف کمیسیون ورزشکاران همچنان در مرحله اصلاح آیین نامه/ خبری از بودجه نیست

کیکاوس سعیدی در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه اصلاحات آیین نامه کمیسیون ورزشکاران زمان زیادی برده و بلاتکلیفی این کمیسیون مهم طولانی شده است، تصریح کرد:  با توجه به ابهامات و شائبه هایی که مطرح شد، با کمیته بین المللی المپیک (IOC) مکاتبه کردیم و مقرر شد اصلاحات لازم را انجام دهیم و به زودی دوباره برای IOC ارسال کنیم تا تایید نهایی انجام شود. عمده ترین اصلاحات هم در مورد نحوه ساز و کار تصمیم گیری ها، حد نصاب جلسات و نحوه جایگزین کردن اعضای علی البدل است. 

او ادامه داد: از این جهت اصلاحات آیین نامه طولانی شده که باید نظر IOC  را در مورد تغییرات می گرفتیم و سپس اعمال می کردیم. بخاطر شرایط شیوع ویروس کرونا  هم تقریبا کارکنان IOC بیش از دوماه بر سرکار خود حضور نداشتند و اخیرا به سر کار برگشته‌اند و در واقع کرونا وقفه ایجاد کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تا چه زمانی مرحله اول بودجه را از خزانه داری کل دریافت کنند، گفت: هنوز دریافتی از خزانه داری نداشتیم اما امیدواریم تا آخر خرداد ماه بتوانیم تخصیص بودجه را داشته باشیم.با این حال باز هم با قطعیت نمی‌توان چیزی گفت.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که چرا جلسه با وزیر برگزار نمی شود تا زمان پرداخت حقوق شش ماه دوم المپیکی ها و تکلیف رییس موزه ورزش مشخص شود، تاکید کرد: پرداخت حقوق تعهدی است که در زمان مقرر خود پرداخت می شود. با توجه به اینکه اردو ها لغو شده فعلا زمان کافی برای پرداخت هست و قطعا پرداخت خواهد شد.

او ادامه داد: موزه هم فعالیت خودش را با همکاران ما انجام می دهد. ان شاءالله جلسه  هیات امنا برگزار و مدیر موزه مشخص می شود. البته الان هم کارها طبق برنامه پیش می رود و قفه ای در کار وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید