خانه / اخبار روز / تکمیل ۲ پروژه درمانی نیمه تمام توسط بخش خصوصی در سیرجان

تکمیل ۲ پروژه درمانی نیمه تمام توسط بخش خصوصی در سیرجان

دکتر “غلامعباس محمدی” در حاشیه جلسه عقد تفاهم نامه این دانشکده و شرکت ماهان سیرجان که امروز با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان سیرجان و مسئولین شرکت مذکور برگزار شد گفت: شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان وابسته به گروه مالی گردشگری بهره‌بردار معدن شماره ۵ گل‌گهر با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی قرار است دو پروژه درمانی تکمیل ساختمان بخش کووید۱۹ و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) را که توسط دو خیر بزرگوار آغاز شده است، تکمیل کنند.

وی افزود: بخش کووید۱۹ که پیش از این مربوط به بخش جدید اعصاب و روان بود با همت خانواده خیر بزرگوار مرحوم آقای حاج محمد جواد شهبا با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۶۵ تخت بیمارستانی در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت داشته و نیز پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) به همت خانواده خیر گرانقدر مرحوم آقای سید علی بنی فاطمه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۵ تخت و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، قرار است به همت شرکت ماهان سیرجان، گروه مالی گردشگری و با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

محمدی ادامه داد: تکمیل این دو پروژه درمانی نیاز به اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خواهد داشت. همچنین قرار است شرکت ماهان و گروه مالی گردشگری جدای از این اعتبار، تجهیزات درمانی را جهت بیمارستان دکتر غرضی سیرجان خریداری و نصب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید