خانه / اخبار روز / خراسان جنوبی را با وجود نیروهای خلاق به برند فروش ایده تبدیل کنیم

خراسان جنوبی را با وجود نیروهای خلاق به برند فروش ایده تبدیل کنیم

حمید ملانوری، شنبه شب ۲۷ دی در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز در دنیا کسانی موفقند که بتوانند ایده هایشان را به فروش برسانند، لذا باید با وجود نیروهای خلاق استان این خطه را به عنوان برندی در زمینه فروش ایده تبدیل کنیم چرا که ایده‌های نوآورانه بر اساس افکار برتر باعث شکل گیری جامعه ای پویا خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، از تلاش‌های اعضای شورای استان و شهرستان‌ها در جهت تعالی امر تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

استاندار به رسالت خطیر شورای آموزش و پرورش در راستای رشد و توسعه جامعه اشاره کرد وگفت: وظیفه ما در شورا ارائه طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات در زمینه تعلیم و تربیت هر چه بهتر در جامعه است.

وی با بیان اینکه رسیدن به سعادت، پیشرفت و توسعه در سایه آموزش صحیح، نو و مورد نیاز جامعه است، افزود: تأثیرگذارترین افراد ،انسان هایی هستند که با اندیشه و افکار مردم سرو کار دارند و وظیفه تعلیم و تعلم را بر دوش می کشند، لذا شورای آموزش و پرورش باید با خرد جمعی و در قالب شور و مشورت، طرح‌هایی به روز و نوآورانه را تصویب و اجرایی کند.

وی گفت: باید تلاش کنیم مردم به این سمت سوق داده شوند که در قالب ایده های نو و با کمترین مشقت ، بهترین امکانات را برای خود و جامعه به ارمغان آورند.

استاندار به پیشینه غنی فرهنگی و علمی استان در پرورش انسان های دانشمند در سطح کشور و جهان تأکید کرد و گفت:تعدد پدران علمی استان، کسب رتبه های برتر کنکورکشور و کسب رتبه های برتر المپیاد های علمی، نشان از توان فکری مردم این دیار دارد.

ملانوری با اشاره به تأثیر فراوان آموزش و پرورش صحیح و کارآمد در کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: اگر آموزش، صحیح و به درستی صورت پذیرد، جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

وی گفت: اگر دانش و آگاهی فرد به روز نباشد، قطعاً در جهل به سر می برد لذا جرأت، جسارت و ریسک پذیری در کنار اندیشه های بلند، جامعه ای پویا می‌سازد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای آموزش پرورش باید بر اساس وظایف محوله، طرح‌های فرهنگی و آموزشی تدوین کند، یادآور شد: مردم باید به بینشی برسند که بتوانند از منابع و امکانات موجود در اختیارشان بیشترین بهره وری را در جهت رشد خود و جامعه به کار گیرند.

ملانوری با بیان اینکه روحیه مطالبه گری باید در جوانان تقویت شود، به نقش آموزش و پرورش در تربیت انسان هایی با تفکر توسعه‌ای اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید افکار انسان‌ها را رشد دهد.

ور این جلسه، با اهداء حکمی به امضای وزیر آموزش و پرورش، استاندار به سمت رئیس شورای آموزش و پرورش استان منصوب شد و از اعضای شورای آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمد.

ملانوری، رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی شد

با حکم وزیر آموزش و پرورش، ملانوری به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی منصوب شد.

بر اساس حکمی به امضای وزیر آموزش و پرورش، استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان معرفی شد.

در متن حکم محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش آمده؛ ” به استناد بند ۲ ماده ۳ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب ۲۶ دی ماه ۱۳۷۲ مجلس شورای اسلامی، به ریاست شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

با عنایت به نقش حساس شوراهای آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری های راهبردی و تسهیل فعالیت‌های اجرایی، بی‌تردید حضور فعال و ارزشمند جنابعالی در جلسات شورا و بهره‌مندی از ظرفیت بانوان و جوانان و همکاری صمیمانه با سایر اعضا، موجبات تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

توفیق روز افزون تان را در توسعه تعلیم و تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. این حکم، در انتهای جلسه شورای آموزش و پرورش استان توسط واقعی مدیر کل آموزش و پرورش به استاندار اهدا شد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید