خانه / دسته‌بندی نشده / مهلت نام نویسی المپیاد سلول های بنیادی در کهگیلویه وبویراحمد تمدیدشد

مهلت نام نویسی المپیاد سلول های بنیادی در کهگیلویه وبویراحمد تمدیدشد



محمدتقی اسدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهلت نام نویسی برای شرکت در این آزمون به مدت پنج روز و از 25 تا 29 آذر سال جاری بود.
وی افزود: دانش آموزان پسر و دختر سال سوم مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد برای نام نویسی در این آزمون به نشانی اینترنتی oly.medu.ir مراجعه کنند.
رئیس واحد استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور و در هشت رشته شامل رایانه، ادبی، شیمی، نجوم و اختر فیزیک، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و سلول‌های بنیادی پزشکی بازساختی در استان برگزار خواهد شد.
اسدپور عنوان کرد: مرحله نخست این آزمون سوم بهمن سال جاری در 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و 6 بهمن نیز پایان می‌یابد.
وی ابراز داشت: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت منابع این آزمون به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه دانش‌پژوهان جوان به نشانی اینترنتی ysc.ac.ir مراجعه کنند.
اسدپور گفت: دریافت کنندگان مدال طلای این آزمون بدون شرکت در آزمون سراسری به رشته‌های تحصیلی دانشگاهی متناسب با نوع دیپلم خود هدایت خواهند شد.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در 2 هزار و 844 آموزشگاه این استان تحصیل می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید