خانه / دسته‌بندی نشده / نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری فارس چهارم آذرماه گشایش می یابد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری فارس چهارم آذرماه گشایش می یابد



به گزارش دریافتی شامگاه پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید آیت اله رزمجو افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز و تا هشتم آذرماه در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برپا می شود.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که با شعار پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال برپا می شود افزون بر 50 دانشگاه، مرکز تحقیقاتی و دستگاه اجرایی به ارائه دستاوردهای جدید خود می پردازند.
مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه ها گفت: بازدید از این نمایشگاه برای همگان آزاد است و از خانواده ها دعوت می شود که فرزندانشان را برای آشنایی با امر پژوهش و فناوری در بازدید از این نمایشگاه همراهی کنند.
رزمجو بیان کرد:برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات ‘ پژوهش و فناوری، دانش آموز و مدرسه’، ‘ پژوهش، فناوری و صنعت’ و ‘ پژوهش، فناوری و کارآفرینی’ از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: 45 تن از پژوهشگران برتر استان فارس نیز روز سه شنبه هفتم آذرماه جاری در آیینی با حضور استاندار فارس تجلیل می شوند.
به گفته دکتر فرید مر رئیس پارک علم و فناوری فارس، برنامه های ویژه هفته پژوهش و فناوری در سطح استان فارس از چهارم تا دهم آذرماه و در سطح ملی از 22 تا 27 آذرماه جاری برگزار می شود.
9873/ 2027
دریافت خبر: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید